کمپانی بازیسازی Koei Tecmo همچنین حقوق پایه را برای کارمندان خود افزایش می دهد

کمپانی بازیسازی Koei Tecmo همچنین حقوق پایه را برای کارمندان خود افزایش می دهد

کارمندان Koei Tecmo در انتظار خبرهای خوشایندی هستند، زیرا این شرکت اعلام کرده است که از ماه ژوئن حقوق پایه کارکنان خود را به تبعیت از Capcom افزایش خواهند داد.

 

این شرکت روز جمعه این خبر را اعلام کرد و گفت که افزایش حقوق پایه به بهبود رضایت شغلی کارکنان کمک می کند. Koei Tecmo می‌گوید که در حال برنامه‌ریزی برای افزایش متوسط ​​23 درصدی در حقوق پایه است که باعث می‌شود کارمندان به طور متوسط ​​73000 ین در هر ماه به خانه خود برسند.

 

علاوه بر این،  Koei Tecmo همچنین حقوق شروع ماهانه فارغ التحصیلان جدید را با 56000 ین به 290000 ین افزایش می دهد. علاوه بر این، به غیر از پاداش عملکرد معمولی، این شرکت گفت که پاداش ویژه جدیدی را برای دستیابی زودهنگام به برنامه مدیریت میان مدت خود به کارمندان معرفی خواهد کرد.

 

این حرکت را می توان به این دلیل دانست که این شرکت در سال مالی گذشته عملکرد مطلوبی داشته و همچنین معتقد است طی سال مالی جاری از هدف سود خود فراتر خواهد رفت.

کلمات کلیدی :

Koei Tecmo

افزایش حقوق

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/c49b

خبرنامه بازی ها

گالری